100812 torsdag

Bloggen har legat nere ett tag nu men jag har faktiskt inte varit hemma. Jag har följt med rasmus till hans stug och hälsat på nästan hela tjocka släkten...eller ja en del av den i alla fall. Supermysigt har vi haft det!<3
Åkte hem idag med rasmus mamma och låtsas pappa. =)
Så nå är jag relativt nyduschad och har just kommit hem från en sväng på ICA med mamma, hon köpte choklad till mig, min söta lilla mamma!!<3
Imorgon blir det att ställa väckarn för jag och min älskling Amanda ska dra på batet när dom öppnar och vara där hela dan och slappa och snacka skit! haha ;)
Btw, det är fredag den trettonde imorgon...lär ramla och slå skallen i golvet imorgon på badhuset då!!
Smsade 118 800 idag:
"Vem är Louise Berg som driver bloggen livingforthedream.blogg.se?"

"Louise är en rabiat småtjej vars tankegångar enbart domineras av smink, killar och bloggar! Hon är en flitig gäst på lokala folkölsferster och hon har dejtat en hel del killar. Alltifrån sportfreaket Jonas, lärarvikarien Lars till den töntiga musiknörden Ola. Hon skriver även en egen blogg som inte riktigt är lika stor som Kenza, Paow och Kissies bloggar, men hon har lovat sig själv att aldrig ge upp!
MVH 118 800.
Haha! älskar svaret! Knappt hälften stämde. ;)
Men kul att ni har hört talas om mig i alla fall  !!
Känner för att kolla på Torkel i knipa =)
Hörs kanske senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0