100815 söndag

Sorry men har absolut inte haft nån lust att blogga. Hände en sak igår som gjorde att jag inte ville blogga och i fredags sov jag hos Amanda.
Anyways, jag och Amanda var ju på badet i fredags, jag säger bara; stackars norska kille!! Det var en kille som följde efter oss väldigt länge och tillslut när vi var ensamma i bubbelpoolen, han, jag och amanda, tog han  mod till sig och frågade om vi ville hänga med och åka rutchkana. Haha första gången jag stammat på aslänge! Jag bara: N-nej, n-n-nej. och skakade på huvudet. Han var inte ful eller så jag blev bara chockad, jag menar, jag har ju aldrig varit med om det förut. Alla svenska killar är ju så blyga (med andra ord, fega). Ta åt er och jobba på fegheten killar!! ;)
Kollade på magar, rättare sagt gravidmagar. Gaah!! Är femton år och har velat ha en egen liten bebbe sen jag var... ja, sen alltid?? Modersinstinkterna exploderar i mig! =P
Men snart så! Ska bara gå ut gymnasiet först, vill ju ha en bra utbildning så man får ett bra jobb med bra betalt så jag kan försörja min lilla bebbe. =) Och ja, sen var det ju det där med att hitta en pappa...Well, mabye I already have ;)
Och så en dålig nyhet, min mobil laggar stjärt :'(. Skalet delar sig, det är glapp i uttaget eller vad det nu kallas och nu håller knappsatsen på att balla ur! :'(
En av två mobiler jag har haft som jag verkligen gillar! Och båda har pajat!! DAMN!!
Äh, gör en liten infolista om mig så ni får ett bättre hum om vem jag är.
TTYL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0