100706 tisdag

Åkte till sportfältet ock kikade på lite fotboll, eller ja killarna som spelade. Hittade ett ragg till Katja som var grym på fotboll!! Själv ska jag ta det lugnt på killfronten, orkar inte med nåt fler dåligt förhållande.
Kom på att jag skulle vilja bli tävlingsdansare, så löjlig som man är så improviserade jag en tävlingsdräckt med sånt jag hade hemma och så här blev resultatet:
Den gröna färgen ser gul ut på bilden men den framhävde min bruna hudfärg skitbra! =D
Så nu ska jag bara anmäla mig till dansen då, lär börja på Dawes eftersom Dance Hall inte har tävlingsdans än. Men vi får se hur det blir =)
cya<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer stumpan! Vi jobbar för fullt på det ;)

2010-07-07 @ 00:35:53
URL: http://aijleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0