100716 fredag

Sitter i bilen och kokar. Ac:n har lagt av så nu har jag åkt ca 220 mil i en bil utan ac....
Eskorterar ialla fall tre tyskar nu som ska till Hofors. Dom är ca 40 meter långa, 350 cm breda och väger 128, 2ton.
Hmm...dom pratar inte ens engelska...! Hämtade dem i hamnen i Trelleborg och har kommit så långt som till Åstorp. Grymma gubbar när det gäller körningen, snacka om att kunna sin sak. Tycker det är ytterst kul att åka på sånna här svängar! Man träffar en massa trevligt folk och lär känna nya goa och glada personer. =)
Vi tog oss friheten att gå en sväng på Gekås Ullared igår. Det blev två nagellack, hårspännen, en pincett, ett par leggings,en dosa med ögonskuggor och två bh:ar för min del. =) Det bästa var att jag inte behövde betala, det gjorde min älskade pappa! =D<3 Ajuste, käkade där också, beställde grillad kykling och ris........fich en halv j*vla kykling!!!!
Fick ragg där också när vi satt och åt.Han tyckte nog att jag var skitsexig när jag tryckte i mig min kykling, gav mig en massa menande blickar. Lagomt sexigt sådär. Oh, våran vagn var "lila" och hette 4043. Så när ni åker till Ullared så se till att ni får den, den är bäst. ;) Kom på att jag träffade en jag känner inne på Ullared. =)
Har inte så mycket mer att säga just nu,hör av mig om jag kommer på något mer jag känner för att dela med världen!
cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0