100717 lördag

Sitter i bilen nu och passar på att snurfa, som pappa säger. =P Vi kommer fram till Hofors inatt någon gång runt två.
La märke till förut att tyskarna har en skylt bak på trailern där det står "Achtung! Überlänge." haha.
Idag, eller rättare sagt ikväll, kom äntligen det efterlängtade regnet! Skönt att inte behöva smälta bort helt och hållet. =D Sov riktigt bra när vi tog en nio timmars igen. Åt mig mätt också, nu fattas bara en dusch så är man som sig själv igen. =)
Ja, Martin (en av VTL-arna) fick för sig att han blivit långhårig så han tog fram en hårtrimmer och började klippa sig. Jag gav till förslag att han skulle döpa om sitt företag till VTL&Frisör ;)
Är förresten i Eköping nu om ni ville veta.
Ska underhålla mig med att läsa bloggar nu. =)
cya<3

Kommentarer
Postat av: michelle

hej . lollo jag såg din kommentar på bloggen,kan inte jag va med dej innnan jag åker så jag kan få kolla på den där . asså jag måste vara med dej ! <3

smsa mig :) love u !

2010-07-18 @ 12:02:42
URL: http://momikk.blogg.se/
Postat av: michelle

jag åker till pappa på onsdag. och till fillipinerna på torsdag :p hur ser den ut ? <3

2010-07-18 @ 14:42:58
URL: http://momikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0