Ett litet inlägg tillägnat Michelle Källman, bästa vän<3

Vi har ett band mellan oss som går, åtminstone för mig, lika djupt som bandet till min familj. För mig är du en del av min familj, en del av mig. Flera år sida vid sida och fler kommer det bli. Känner mig uppblåst av stolthet och lycka när jag ser dig. Du gör mig så stolt att jag vill krama dig tills du knappt får någon luft och aldrig släppa. Bandet till dig är inte av siden, det är inte ens ett band, det är en stålbalk. Vi har tusentals minnen tillsammans, väldigt många lyckliga stunder. Jag kommer sakna dig sjukt mycket när du åker till Fillipinerna! Även om vi inte pratar så mycket längre, eller är med varandra så ofta så ska du veta att jag älskar dig! Du har en STOR del av mitt hjärta som jag aldrig vill ha tillbaka, den tillhör dig<3
Ha det bäst i Fillipinerna och sakna mig ;D Ring mig så fort du kommer hem efter resan så springer jag till dig och kväver dig i massor av kramar!!
Älskar dig verkligen Michelle Källman, bästa vän<3


Kommentarer
Postat av: michelle

hehe,kanske lite efter då men men...jag älskar dej med min bästa bästa bästaste vän/kompis/friend/väninna ! OCH jag måste vara med nån dag .

love u,puss <3

2010-08-20 @ 19:48:12
URL: http://momikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0