100601

Fett chill dag idag : ) Hade sovmorgon till fem över tio och hade en håltimme efter lunch, fick sammanlagt ihop hela tre lektioner idag. Tog med mig Amanda hem idag, vi stekte på balkongen och sov... Min mobil blev sjuk idag så ska köra in den till mobilsjukhuset imorgon, sist jag gjorde det blev den borta i två veckor.... :'( Skulle spela brännboll idag (kl sju drog vi igång...) med klassen men min allergi satte stop för mitt spelande så vi drog till storsjö efter en liten stund. Där blev det mer stek på idrottshallens tak : )Drog hem igen runt tio-tiden och satte mig och skrev klart en franska översättning som ska lämnas in imorgon! Betygen sätts ju imorgon också.....scary!
Nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon!!
natti!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0