100612 lördag (fredag natt)

Ska lägga mig snart men tänkte bara berätta lite kort om dagen.
Klev upp, fixa kläder och smink osv., åka moppe till skolavslutningen, dryga sig lite och vara trevlig, åka hem med Nea och fika, Oden- pizza, dissad, hem, basse kommer och förgyller min kväll, börjar med...(hemlis än så länge!!) och sitter nu här.
Haha wierd dag x)
Fick hem en bok igår (torsdag) typ..ska till MRC på måndag efter jobber och hämta ut min älskade mobil från mobilsjukhuset! ( happyfejs!! )
Ska städa lite på mitt rum imorgon, det ser ut som om ett vildsvin har gått lös på mitt rum och bökat i mina kläder som ligger utspridda över hela rummet^^
Btw, ska försöka få tag på bilder från skolavslutningen!
Nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0