100622

Dalle jobbade inte naken i dag =P Men vi kom överens om att vi skulle äta en avslutnings lunch imorgon hos Sofia och att jag skulle göra kladdkaka eftersom att Dalle åker till Norge på torsdag, det kommer bli mys!
Blev medbjuden på bio ikväll men jag ska till Lit på "Lit é kul", vet dock inte när det börjar men jag åker efter maten vid typ 18.00- 18.30, senare än så kan det väl inte börja?
Fan...nu åt jag upp alla mina chips sådär lagomt innan maten =( ska trycka i mig mat ändå bara för att det blit god middag!^^ Det blir rullader på fläskfilé med potatoes (potatis) till tror jag!
Jag fryser fortfarande btw. Det är svinkallt inne på mitt rum och värmen är avvriden så det är ingen mening att ha elementet på =(
Nej nu ska jag fixa några saker innan maten så det blir gjort! Ska tex. ladda upp en relativt ny bild på mig så ni får se hur jag ser ut ='O
haha cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0