100623 onsdag

Jaha nu har det snart gått två veckor på sommarlovet och jag jobbar sista dagen imorgon. Idag hade vi världens underbaraste flickgrupp som var jätteduktiga och som hela tiden kommenterade att jag var fin =) Dallä fick ett litet ragg också ;)
Vi åt en mysig avslutningslunch och kladdkaka till efterrätt med coca cola till, sådär samma dag som jag ska till tandläkaren...great!!
Det blev ett tårfyllt avsked av Dallä idag..nej men vi kommer sakna honom imorgon på jobbet. (hoppas du får skitväder i Norge och saknar oss!!!) Vi kommer sakna ditt "fan, halva var ju ute" imorgon ;)
Nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till tandläkaren i tid!!
cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0