100624 torsdag

Fy f*n vad jag hartar dolt nummer!!! Riktigt avskyr dolt nummer! Svar inte på det....och nu ringde nån jävel med dolt nummer och väckte mig imorse, en timme innan min väckare skulle ringa!! errrg...
Ja, den här dagen kan ju bli kul. Tidningen kommer och intervjuar oss om vårat jobb och jag kommer bli lokalkändis...igen ;)
Så nu sitter jag och lyssnar på Billionaire, min absoluta favorit just nu =) Är på väldigt bra humör =) Solen lyser och jag har inte så himla ont i halsen längre =)
Jag skriver mer sen efter jobbet!
cya<3
Daniel- vår gosegrabb kan göra armhävningar med klapp ='D

Kommentarer
Postat av: Dallä!

Stolt soooom TUPPEN!

2010-07-01 @ 23:33:00
URL: http://fjartisfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0