hemma nu

kan ju börja med att tandläkaren inte upptäckte några hål idag, så mina tänder är hålfria trotts all cola och skräpmat jag lyckats få i mig de senaste månaderna. Life is good =) Det firade vi självklar med mer skräpmat på MAX. Men fick knappt i mig något, känns ju som om jag inte gjort nåt annat än ätit idag så jag är jäkligt mätt =P Men en mätt Lollo är en glad Lollo^^
Btw så hade jag besöksrekord igår, kul va? =D ska se om vi kan slå det idag =).
Sitter i alla fall och lyssnar på Miley Cyrus, lite nostalgi sådär^^ Var ju galen i hennes musik ett tag och kollade jämt på Hannah Montana på tv.
Lägger upp ett roligt klipp från you tube snart, alla har säkert redan sett det men det skiter jag i, kan ju vara kul ändå.
cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0