sista inlägget för idag??...you never know...

Nu är jag fräsh igen =) Tog tag i mitt liv och gjorde lite fys ikväll så nu har jag precis hoppat ur duschen.
Jobbar bara eftermiddag imorgon så jag börjar halv ett, härligt!!
Tänkte slänga in några bilder på mina underbara arbetskamrater och mig =)
Sofia, jag, Daniel
Katja och Åsa
Katja, jag; Daniel
Sofia och Åsa
Åsa, jag, Katja, Sofia och Daniel ( som förstörde kortet med att stå vänd åt fel håll...men vad ska man säga?? det är ju Daniel ;D )
Captain Morgan
That´s right!!
Förlåt Daniel, jag kunde inte låta bli...du är ju så söt på bilden!!^^<3
Ne nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite =)
natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0