Visste du..

...att jag är höjdrädd??
...att jag bara är 150.5 cm lång??
...att min vikt legat på prick 50kg i snart ett halvår??
...att jag har haft löshår??
...att jag delat rum med min syster i elva år??
...att jag bott på sex olika ställen under min uppväxt??
...att jag har hål i öronen, näsan och naveln??
...att jag har tränat dans i fyra år??
...att jag haft minst ca tio olika mobiler i mitt liv??
...att jag var beroende av coca cola light när jag var liten??
...att jag nästen blev inlagd på sjukhuset för mina tarmar slutade typ fungera normalt så jag åt inget när jag gick på låg- /mellanstadiet??
...att jag tycker böcker är mycket bättre på engelska??
...att jag har känt en av mina bästa vänner i tolv av mina femton år??
...att jag kan äta upp en hel form kladdkaka själv och ändå vara sugen på mer??
...att jag inte har haft betyg i idrott på två år på grund av mina knäproblem??
...att jag åkt både luftballong och helikopter men inte flygplan??
...att jag inte varit längre utomlands än norden??
...att jag har kiss och bajs humor och är väldigt skadeglad??
...att jag har haft en hund som hette Olle??
...att jag hade lyssnat på cascada tre år innan hon blev känd??
...att jag gillar Michael Jacksons musik galet mycket??
...att jag älskar att åka bil??
...att jag snodde denna idé om listan från emma??
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Basse^^,

Japp, visste allt;)

2010-06-24 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0