100528 fredagkväll

Nu har Amanda gått hem , men hon kommer igen imorgon : )
Vi kollade på "Another Gay Movie" på voddler och asgarvade, grät, fnissade och "aaaw"ade lite (a) Gillar den filmen starkt! Kom just på att jag inte har ätit någon middag än så jag ska nig äta lite nu. Måste upp tidigt imorgon, det är lördag jag vet men jag måste, för jag ska hinna städa innan gästerna kommer. Ska fira min 15års dag imorgon, sådär tre dagar senare men what the fuck, vem bryr sig liksom?? Mina kompisar och min "fästman", som personalen på Sense kallar honom, kommer på kvällen också. Kommer bli en massa mys!!
Testade parfymen som jag fick som tack av Sense idag, den luktade fantastiskt gott!! DKNY BE DELICIOUS heter den, det är den rosa : ). Men jag kommer nog använda min ESCADA IBIZA HIPPIE i sommar, den luktar så härligt sommarfräscht!!
Rensade mitt smink idag, fick till en hel fullstor necessär med gammalt smink som jag kastade. Men jag fyllde ändå två stora och två små necessärer med fräscht smink. : ) Nästa offer för utrensning är.......garderoberna!!
Aja nu ska jag gå och äta innan mamma börjar tro att det åskar inomhus!!
cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0