har fått klagomål..

.. på min usla uppdatering. Så här får ni ett inlägg!!
Har faktiskt ingenting att skriva om, därav min dåliga uppdatering.
Vad har hänt i mitt liv dom senaste två veckorna? Hmm... Jag har fått ton med läxor eftersom jag har varit sjuk och inte kunnat gå till skolan, shoppat och fastnat för att sova med inbakad fläta.
Har lämnat blodprov också. =)
Har haft lagdag också! Och för er som inte vet vad det är så är det en utedag för alla lag eller spår (kalla det vad ni vill) på skolan och alla elever i sexan till åttan går runt på olika stationer som niorna håller i. Skitkallt var det och skavsår fick jag och sen blev jag sjuk. NAJS!! not...
Tänkte bjuda på en såndär smaskig egobild också.
Over and out<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0