glasögonorm...

Letade fram mina glasögon, har visat mig offentligt i dom!! :O
Är dock skitful i glasögon.. :P
Therese kom imorse och ska stanna här till dagen som kommer efter denna, fredag. :D
Har precis varit ute och käkat med la familla, blev kebab för min och Thereses del! :)
Nu funderar vi på att göra en kladdkaka eller dra ut, beslutsångest? Ohja!
Min älskade vän ellepelle kommer förbi en sväng snart också, kanske ska kladda ner honom med kaka? Mouahhahahaha!!
Okej, jag har bäst humor, jag lovar! ;)
Kan bjussa på en bild från en gammal dansuppvisning som jag hittade.
Sitter ju vid Bettan just nu. :p
Jo men skitsexigt!!
Eller inte..?
Inte precis ny som sagt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0