i'm your dream bitch, baby

Varför ska det vara så jäklarns svårt att blogga!? :O
Jag tänker typ hela tiden att "Nu jävlar ska jag börja blogga ofta och om intressanta saker!"
Ja jo, det där med intressanta saker blir nog knepigt..men ofta borde ju funka?
Så varför tar jag inte tummen ur röven och börjar blogga riktigt?
Aaah, justja, jag är ju lat. Hehe. ;)
Första skoldagarna har varit bra, har fått bra lärare och en skön klass.
PLUS att jag får göra det jag tycker om, nu ska jag bara lösa det här med att läsa fler kurser än som normalt ska läsas.
Får fixa det i veckan så jag inte hamnar efter.
Memo till mig själv; Prata med syv!!
Helgen var jäkligt härlig den med, ett bra avslut på sommarlovet.
Och på torsdag ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0