Känner hur det bränner från tårna upp till hjärnan..

Jobb, jobb, jobb...
Det har min helg bestått av! Men det gör ingenting för min del, har träffat så sjuuuukt härliga personer! :D
Men igår hade jag faktiskt en ledig dag och den spenderades med tessan och Olle! :) Käkade glass i solskenet i badhusparken och para snackade.

Snart blir det nog en långpromenix/power walk med min älskade syster!
Medan jag väntar tar jag riktigt snygga ego-picz i camen.....NOT! Hahah dom är skutfula :')
Hahaha! Ni måste bara se!
Men ååååå!!!! Just nu riktigt hatar jag min dator! Nu går det inte att ladda upp bilder igen.. -.-
Aja, dom är skitfula ändå :')

Kanske man ska äta nåt? Har inte ätit sen 13.00....haha!

Kommentarer
Postat av: E

Lägg upp bilderna ändå, söt! :))

2011-08-03 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0