Nya smycken och kläder! :D

Åkte ju som sag till stan och träffade nea idag, vi solade och tog en cheese. Haha!
Sen cyklade vi hem från centrum till odensala, eller jag skjutsade nea hela vägen..i spöregn....
Jag fick i alla fall belöning för mitt hjältedåd!
Hennes pappas jobbarkompis dotter,(invecklat det blev....) hade rensat ut en massa kläder och smycken som inte passade eller föll henne i smaken längre. :)
Så jag klagar inte!
Nea fick även lite ringar av mig som är för små, tur att hon har mindre fingrar än mig så jag slipper slänga bort alla ringar som är för små!
Och mamma klagar nog inte på att jag gör mig av med lite ringar osv..brukar alltid införskaffa mig minst en ring så fort jag varit på stan. ;)












Så sjukt jävla nöjd. Bilde på kläderna kommer senare om jag orkar, måste ju tvätta allt.. men vi får se hur jag gör. :)
Aah, så har jag ju värsta fotografen som fotade mina smycken, nea! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0