secret: there was never anyone else. i only wanted you.

Var på ljusparty idag, ni vet Partylite. :)
Men det blev bara ett ljus för min del, nästa gång blir det nog lite mer... ;)
Drog en powerwalk med syrran på kvällen och avslutade med att ge henne en 30 minuters ryggmassage! :D
Ska nog sova snart, ska ju upp imorgon och fira sis' som blir 17! :O :D
Så det blir att möta upp henne på stan och sedan gofika hos henne! :)
Och på fredag blir jag eventuellt bjuden på kina-restaurang!
Fan vad jag älskar mina familjer! ;)
Dock får hon vänta med sin present från mig eftersom det kommer bli ganska dyrt och min lön har ännu inte kommit in på kontot..hehe. :P
NEJ! Nu ska jag göra mig klar för sängen!
Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0