Star Wars

Sådärja! Nu är min star wars oskuld borta! Har äntligen lyckats kolla på en hel star wars film, vet dock inte i vilken ording det är tänkt att man ska se dom så jag kollade på episode 1.
Men den var faktiskt bättre än jag hade väntat mig! :)
För er tjejer som läser min blogg så hade jag tänkt ha en liten tävling, någon som är intresserade?
Ni kan få två stycken ringar till ett värde av 200 svenska riksdaler! Väldigt snygga faktiskt, om jag får säga det själv.
Den ena ringen har även jag ett exemplar av, riktigt snygg! ;)
Men kommentera om ni vill ha en tävling! :D
Bilder på ringarna kommer upp om ni visar intresse, även tävlingsreglerna dyker upp då!

Nu ska jag göra kväll så jag orkar upp imorgon, ska möta upp min älskade vän tess på stan vid 12.00! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt klart intresserad av tävling! Hehe. :3

2011-08-08 @ 19:00:45
URL: http://3welie.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0