take time, while time is, for time will away...

Låg uppdatering I know.
Men jag har varit sjuk och sen har jag jobbat lite till, jobbar sista dagen imorgon!! :D
Det regnade mest hela dagen så alla sommarjobbare satt inomhus och tryckte så mycket som möjligt, haha.
Fick mig en liten massage över nacke, axlar och skulderblden av Filip också, välbehövligt måste jag säga!
Och ytterst skönt, så TACK FILIP! :D
Gick in till stan med Filip efter jobbet, okej Martin följde också med en bit.. Men bussarna går ju knas på lördagar så det blev en halvtimmes väntan ute i det pissiga vädret, tur att "filleboii", haha jag vet att han älskar när jag kallar honom det..., är så varm att man bara behöver stå nära för att känna värmen. :)
Jag hjaerta mina varma vänner.

Är lite sinnesförvirrad igen, känlorna spökar lite..
Haha! jag går typ alltid runt och tänker alldeles för mycket på saker och ting!
Kanske ska bli filosof istället för massör (massös vadfandetnuheter...)! ;)
Nu ska jag sova, PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0