Tävling!!

Det har faktiskt visats intresse om tävlingen från olika håll så nu tänker jag köra tävlingen om dessa två mystiska ringar.. :D
-
Korsringen är ställbar och passar därför alla, den andra ringen i lite borstat silver är i storlek S men är dock stor i storleken.
Okej, nu vill jag att Ni ska kommentera med erat namn och mejladress och en kort förklaring till varför just Ni ska få dessa ringar! Skriv gärna in eran bloggadress om ni ha
Frakten står självklart jag för! :)
Så det är lätt som en plätt! :)
Tävlingen avslutas i slutet på augusti.

Kommentarer
Postat av: michelle!

hej! jag tycker att jag borde få dem där ringarna för att jag är bäst och du är bäst och vi är bäst tsm. Och vi måste vara med varran nån dag! och då blir det ju lixom super, då får jag ringarna också får vi va med varran! gr8 :) närrå, men skulle mest bara säga att vi måste va med varran :D (och då får du gärna ta med dig ringarna, för dem var fin!) puss, hej <3

2011-08-09 @ 00:04:58
Postat av: michelle!

måste bara säga att jag har fått nån jävla dille på ringar så det skulle va kul att få några nya till min feta samling på typ tre ringar :D hejdå igen, kramis <3

2011-08-09 @ 00:08:16
Postat av: Nina

Jag tycker sjalvklart att jag ska fa en ring, den som ar ett kors, eftersom jag sag och uppmuntrade din kreativa talang nar du var typ 4 och ritade bilder vid koksbordet som jag tyckte var jattefina. Hade det inte varit for mitt engagemang i din kreativa fostran hade kanske inte den har bloggen funnits ens? (hemska tanke!)

(och ocksa for att jag ar en fattig-som-en-kyrkratta-student som aldrig har rad att kopa egna smycken...)

(och nan dag kan vi ta ett snack om varfor det ar ekonomiskt fordelaktigt att plugga nar man ar 21 och fri an 39 med barn, men det tar vi inte har).

Kram!

2011-08-10 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0