i'm a hopless case

Känner mig totalt hopplös idag, vill bara stänga allt och alla ute, fokusera på mig själv.
Men hur jag än gör, vad jag än väljer så är det fel, skulle inte kommit hem idag, skulle ha dragit till någon annan...men då skulle det förstås också varit fel.
Det vart ju fel att jag gick hem och började göra läxor, jag skulle ju självklart ha börjat göra middag, jag måste vara dum som inte insåg det..
Vill spela musik, så högt att den överröstar all skit, men då blir det ju fel, igen.
åh, snälla, ta mig här ifrån.
Hmm...nu har jag klagat och öppnat öpp mig inför alla som orkar bry sig att läsa, förlåt.
Säger förlåt för att det kommer såra några, och jag vet att det jag gjorde var fel, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Therese

jajjamen gummsan, du hade rätt ;) <333

2011-12-05 @ 17:54:41
URL: http://theresenatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0