ssshhh.....quiet, please.

Stannade hemma från skolan idag, tog mig verkligen inte upp ur sängen när väckaren ringde.
Huvudet dunkade och jag hade världens mensvärk, hehe...
Fick tid på hälsocentralen kvart i elva för att kolla upp min onda tunga, visade sig att jag har en inflammation i tunginfästningen och kan därför inte röra tungan utan att det gör fruktansvärt ont. :(
Precis vad jag behövde nu.
Passade på att titta in hos Myway-Martin när jag ändå var vid HC, blev erbjuden middag nån gång när jag kan börja äta och prata normalt så vi kan ta igen allt vi missat. :)
Haha, det är sjukt vad jag har saknat att hänga på Myway och snacka skit med Martin!

Avbokade just tiden på BUP eftersom jag knappt kan prata utan att börja lipa av smärtan, tyckte det var onödigt att gå dit om man ändå inte kan få ut något av det.
Så jag kommer få en väääldigt tyst skoldag imorgon.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0