Change

Känner att jag behöver förändring, fast det känner jag hela tiden. Jag är en sån person som alltid letar efter nåt nytt och spännande, någon som känner igen sig?
Kanske det är därför jag inte lyckas så bra i förhållanden? För att jag tappar intresset så fort om ingenting händer?
Väldigt få personer har lyckats hålla mitt intresse uppe, en av dem har hållit mitt intresse uppe i 13 år! Jag är så tacksam över det för hon är verkligen helt underbar! :)

Nej nu blir det inget mer smörande. ;)
NU BLIR DET ULLAREEEEEED!!!! :D Visserligen är det repris på ett avsnitt jag redan sett men ändå... :p

Kommentarer
Postat av: linnea.

Anledningen till att jag har lyckats hålla ditt intresse uppe är väl för att vi är så lika varandra. Båda är så impulsiva till och från. Och att vi är som systrar, och systrar har ju ett band genom hela livet. Även om man inte alltid ses jätteofta eller är osams. Man hittar ju alltid tillbaka till varandra ändå (:

Vi kommer säkerligen hålla ihop i väldigt många år till. Det ska jag påminna dig om på ålderdomshemmet ;) ♥

2011-07-21 @ 20:47:18
URL: http://linnijahs.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0