Godmorgon!

Drog en Lollo och sov till tio i tre..hehe så typiskt mig att sova bort halva dan när jag är ledig!
Men men, jag har ändå ingen aning om vad jag ska hitta på idag, rummet ser dock ut att behöva en omgång med dammsugaren, eller "arga hunden" som jag och min syster kallade dammsugaren för när vi var små. :p

Glömde helt och hållet igår att berätta en lustig grej jag var med om! Jag fick uppleva mitt livs första bussbyte!
Okej, inta att man byter en buss till en annan för att åka längre eller till ett annat ställe. Nej nu vart samtliga passagerare ombedda att byta buss till den som precis parkerade bakom oss för att motorn i denna buss inte gick som den skulle.
Satt och fnissade lite för mig själv resten av vägen hem, jag såg inte alls mentalt störd ut. ;)

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost, korvstroganoff och ris låter mummsigt! :D

Kommentarer
Postat av: linnea.

jag har också varit med om ett sånt bussbyte en gång :o

2011-07-20 @ 17:27:31
URL: http://linnijahs.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0