Justin Bieber?

Hata, älska eller mittemellan?
Hata att älska honom, älska att hata honom.
Alla har vi åsikter om denna kille, nästan alla andra killar påstår att han är gay och bara skit. Avundsjuka? I så fall skulle de aldrig erkänna..
Många tjejer älskar honom, och deras pojkvänner hatar honom. Svartsjuka är det då, eller?
Jag själv har nog aldrig varit ett jättefan av honom, men jag gillar vissa låtar och han har en förjävligt fin röst.
Lite feminim men vad gör det?
Jag kan erkänna att jag hållit med om att han är "gay", bara för att själv inte bli mobbad för att jag lyssnar på Bieber.
Men jag har insett att det spelar ingen roll vad andra tycker längre.
Hej, jag heter louise och jag lyssnar på Justin Bieber, tyck vad fan du vill men jag bryr mig inte.

Jag kanske inte är ett fan men jag lyssnar på hans musik, det får räcka.
Mitt hjärta har redan valt sim favorit artist, Michael Jackson.
Hahah, även honom har vi en massa åsikter om.
Även frågor, som nu kanske är svarslösa.
Är han pedofil? Är han gay? Opererade han sig vit? Har han en näsa av plast?


Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-07-30 @ 00:00:50
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0