När jag känner för det.

Precis en sådan bloggare är jag, bloggar när jag känner för det.
Det gör jag nu, bloggar, hihi. :D
Nej, jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig..
Shoppade idag, ovanligt va? Nej men jag köpte nästan ingenting idag faktiskt.
Dock har jag en massa småplock jag köpt i veckan jag kan visa. :)
Hmm....inte så mycket men men, elefanten är min nya favvis pryl, fungerar bra att hänga armband och ringar på den. Sen så tycker jag att den är gullig. :)

Åkte till Ås igår, pappa skjutsade mig, men när jag sen skulle ta bussen in till stan igen på kvällen kunde jag inte hitta mina pengar...plånkan is at home, typ. Fick lite smått panik eftersom mobilbatteriet hade dött och jag kände mig väldigt naken, rädd och exposed. ;)
Så jag stannade där över natten och ringde min gulliga momma på dan så hon hämtade mig.
Dock hade jag skitkul med min älskade vän Therese så paniken la sig och jag skrattade (asgarvade) och åt korv med bröd mitt i natten.. :3
Jag behövde verkligen de där skratten efter gårdagens händelser och mina känslosvall.

Jag vet att det gör ont men det är bäst såhär.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0