Okej

Jo jag vet att jag lovade att jag skulle lägga upp en före och efter bild på mitt hår men jag vet ärligt talat inte om jag orkar det ikväll. Haha, jag är så jävla lat. ;)
Ended up watching shoes on the web ;)
Okej, inte bara skor, jag letar efter en ny väska som verkligen behövs! Alla min väskor blir så utslita alldeles för fort, hehe.
Har inte så många krav på hur den ska se ut, bara den är stor nog att rymma skolböcker och idrottskläder, och inte är ful förstås. :p
Något tips? Ska helst ha en axelrem, (axelremm? :s), också!
Funderar på denna väska från nelly.com för 399, dock har jag inte pengarna för tillfället, inte om jag ska kunna leva i sommar. ;)
Så får vänta tills lönen från sommarjobbet åt kommunen kommer i typ september? Får hålla tummarna hårt och hoppas på att den finns kvar då!
Men skulle kunna tänka mig den lite billigare väskan från LaRedoute för 199 också.
Hmm...väskjakten fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0