Running around in cirkles screaming like crazy :D

Ursäkta rubriken, vet inte riktigt vart den kom ifrån men den får duga. ;)
Sitter i skrivande stund i en bil med min käre far, jag följde med honom på jobb.
Vi kör kranar till Ockelbo, inte små vattenkranar utan STORA saker, vet inte riktigt hur jag ska förklara dem, en del är grön och den andre är blå, typ så. De väger ca 105 ton också. Så stora grejer kör vi. :)

Sitter i alla fall och bloggar och kollar på bilder på weheartit.com och blir superinspirerad! Vill ha ett helt jävla torp med massor av små uthus som jag kan pyssla med och inreda! :D
Jag kan bjussa på lite bilder från weheartit så ni också kan få känna lite på samma insposug som jag har.

Men jag hittar inte bara inrednings inspiration utan även mode och peppande "quotes".

Jag har fått en fråga från en söt tjej som mailade mig, hon undrade vilka som är mina stilikoner och varför.
Mina stilikoner är Olsen twins, Vanessa Hudgens och Miley Cyrus. Jag tycker att de har en så jävla skön stil! Så avslappnat men ändå så piffat, sen så älskar jag bohem och hippie stilarna.
Jag vill inte kopiera helt så jag brukar mest bara ta på mig det som är snyggt och som sitter skönt, och såklart åker det på några ringar. Känner mig så naken utan ringar!

Det här blev ett mycket längre inlägg än jag hade tänkt mig så jag ska snuta skriva nu så får vi höras senare idag! Puss alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0