Sjuk?

Nja inte riktigt än men på god väg! Förkylningen är på så god väg att jag faktiskt kan känna smaken av den, dock törs jag inte öppna käften framför en spegel och se efter. Jag blir så äcklad av sjuka svalj och halsar! Men febern har hälsat på två dagar i rad nu så jag kan nog inte dra ut på spegelbesöket så mycket längre.. Eller så får min älskade mamma kolla in i käften åt mig, så jag slipper. ;)
Dock har jag absolut ingen lust att bli sjuk nu, pallar inte att vara sjuk en sommar till!! :O Sommar förkylningar har en tendens till att vara väldigt utdragna och riktiga energitjuvar. Inte okej! :(

Nu är frågan, ska jag fortsätta att kolla på Sommar med Ernst eller krypa ner under täcket och ta en nostalgi tripp med första Harry Potter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0