Tjo igen!

Tänkte skriva lite kort bara innan jag åker iväg till stugan och grillar. :)
Har inte gjor så mycket den här veckan, har träffat Mathias (Mattaias) som är Sis' pojkvän. Skittrevlig kille! :)
Shoppat upp FÖR mycket av min lön och klippt mig.
Ja du läste rätt, jag har klippt mig..halva håret rykte! :O Så nu känner jag mig otroligt naken, kommer sakna mitt långa hår men jag trivs bra i kort hår och lugg. :)
Jag kan visa bilder på mitt hår före och efter klippningen så ni får se skillnaden i ett annat inlägg sen. ;)
Har även varit på en sminkrådgivning med min syster på The Body Shop, vi fick typ rabattcheckar på det av mamma och pappa när jag fyllde år. :)
Nej nu ska jag fixa det sista innan vi beger oss mot stugan, ha det! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0