What are words if they're only for good times, and then they're don't

Har precis sagt godnatt till min älskling som ska upp tidigt imorgon och jobba, haha. ;)
Var själv en sväng på jobbet och prövade kläder och fick instuderingsmaterial osv. Ska ju jobba som aktör på jamtli de sista veckorna på lovet! CASHFLOW!!! Eller ja, lönen kommer ju tyvärr inte förrän i September.. :( Men men!
Träffade Therese och Douglas efter jobbet på stan och gick runt lite men efter ett tag tröttnade vi, (och jag pallade inte gå mer pga. mina satans skavsår!), så vi drog hem till Douglas och chillade. :)
Pappa kom hem med en bok åt mig för ett tag sedan och jag har läst ungefär halva....kommer nog ha läst ut den till imorgon, haha! Jag är en riktig bokmal när jag väl känner för det. ;)
Och bara så att ni vet så har jag världens bästa mormor som lagar väskor och kläder åt mig! Dessutom gör hon alldeles förträffligt kaffe och kokar goda makaroner och broccoli! :D
Nej, nu ska jag fortsätta att läsa i boken och lyssna på Elvis. Boken kallas Bree Tanners andra liv förresten, en liten sidekick på Twilight serien. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0