Dagen efter

Mår hur bra som helst! Men det kan ju också bero på att jag inte drack igår, inte alls faktiskt! :D
Om jag ska vara helt ärlig så får jag en äckelkänsla längs ryggraden av fulla människor, framförallt om jag känner den/de som är full/a. Men det är ju helt OK att dricka tycker jag, bara man inte blir helt wasted. :)
Dagen och kvällen spenderades med dom bästa. Lunchmys med familjen och pojkvännen och sedan middag och häng med några av mina närmsta vänner. MYS :D
Kan försöka att hitta någon bild från skolavslutningen som jag kan bju' på :)
Intåg :)
Min fina vän Amanda får ett stipendium för sina fantastiska skills med penna och pensel! Så stolt! :D
Uppträdande.
Uttåg
Ännu mer uttåg :)
Min fina klass!
Lunch med la familla och pojkvännen :D
Har dock inga bilder från middagen och kvällen, glömde kameran hemma och min vän har inte lagt upp bilderna hon tog.. men det kommer väl så småning om! ;)

Nu har päronen åkt iväg på en romantisk weekend i Sundsvall för att fira 20 år som förlovad! :D
Så det betyder att jag och syrran har lägenheten för oss själva hela helgen. :D Så jag och Katja, min syster, ska ha en myskväll med fettis-mat....PIZZAAAAAAA :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik R

Grön Basketboll! <3

2011-06-11 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0