Stjärntecken

Det kanske inte är så många som vet att jag är galen i stjärntecken, men det är jag! Jag kan sitta och googla runt och läsa böcker om alla stjärntecken och sitta och jämföra i timtal, haha. ;)
Och nu har jag hittat en sida som jag tycker stämmer bra med allt jag läst, visst mycket varierar från person till person men för det mesta stämmer det. Mina vänner har blivit plågade med små "förklaringar" för deras personligheter, hur deras stjärntecken påverkar dem. Den vanligaste frågan jag brukar ställa när jag träffa någon ny är: Vilket stjärntecken är du? :D
Haha, jag måste vara en riktigt pain in the ass :p
Men till saken, jag kände för att dela med mig av den här hemsidan jag hittat! :)
Jag gör nog ett inlägg för varje stjärntecken så det inte blir så jäklarns långt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0