Fullt upp!

Rubriken beskriver min dag ganska bra!
Dagen började med ett nationellt prov i matte som jag missat, båda B-delarna..Gick ju sådär :P
Sen var det bara att åka in till stan för att ha redovisning på vårat so-arbete, På denna plats.
Efter det var det bara att dra hem och fixa middag innan jag åkte iväg till kyrkan för att kolla på min fina vän Natalie som hade konfaredovisning! Hon sjung "Snälla bli min" av Veronica Maggio, asbra var hon! :D Ååh, jag har så talangfulla vänner! Synd bara att jag inte direkt har en talang. :P
Förresten, jag håller på att ladda upp alla klipp från niornas vårshow på videofyme så dom dyker alldeles strax upp i bloggen, håll utkik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0