Nu ger jag upp!

Eller ja, för stunden. Får damp på min stilmall! Jag får inte koderna riktigt att gå ihop så jag kan typ inte ändra storleken på rubrikerna i menyn, även fast jag skriver in koden med den storlek jag vill ha under  .navheader { :(
Men nu ska jag inte klaga något mer!

Idag var det niornas vårshow vilket betydde att vi nior inte hade några vanliga lektioner! :D
Efter showen följde ja med min gubbe, haha, på stan en snabbis. Sen for vi hem till honom och jag snubblade i trappen och fick en nära-döden-upplevelse. Haha, ramlade sjukt mycket idag!
Men men...Nu ska jag ta mig en bit kladdkaka och sedan gå och lägga mig, är jättetrött fast jag nästan inte gjort något idag! Kanske febern är på väg tillbaka? Hoppas inte det i alla fall! :O
Kanske lägger upp någon film från vårshowen nån dag i veckan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0