Tillfällig blogg!

Bloggar här tills soclog, eller ja hela datorn, slutar krångla. Kan ju knappt öppna soclog? Än mindre skriva inlägg, men jag kände att jag måste få skriva av mig lite då och då, så nu bloggar jag härifrån ett tag! :D
Min gamla halvsunkiga blogg med en halvful gratisdesign får duga för stunden.
Vad har jag haft för mig den senaste tiden då?
¤ Jag har skaffat mig en duglig kille....nejdå! Han är världsbäst!^^
¤ Jag har åkt på en jävla influensa! (ursäkta språket..)
¤ Har börjat, är snart klar, med alla nationella prov! FEELS GOOD!!! :D
¤ Har fått nåt damp på att kolla på branfilmer..DISNEY<3
Har hänt mycket mer i mitt liv men jag orkar inte rabbla något mer.
Idag har jag varit på utbildning från 09.30 till 17.00, dock kändes det som att vi mest bara åt. :p
Åkte till min älskling efter utbildningen och mös och läste en fotbollstidning...HAHA! Kan knappt fatta att jag läste den själv! :o
Hade nu tänkt att bjussa på en bild också men insåg att min kära syster har lånat min externa hårddisk så bilden får vänta till en annan gång!
Men vi hör snart igen! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0