bloggtorka..

Har inget vettigt att skriva om idag, ska dra igång Juno medan jag väntar på maten hade jag tänkt. :)
Min syster ska göra hennes special-chili/bacon med pasta! :D
Var till tandläkaren men jag hade inget som behövdes lagas, dock har jag typ en inflammation i tungan. :(
Det gör skitont att prata, dricka och äta. :(
Lämnade in min mobil igen för samma fel, fjärde eller femte gongen nu tror jag?
Hade den inte ens i en vecka..och de på ericsson påstår att de inte kan hitta något fel, hmpf.
Aja, just nu har jag en lånetelefon, en samsung galaxy mini. :)
En vit, har börjat fästa mig vid vit elektronik, har en vit laptop, vit lånemobil.
Förr villa jag att mobilen skulle vara svart och orange och datorn i svart, haha. :D
Nej nu ska jag kika på Juno! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0