hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter

Såg dig idag på stan, fan vad ont det gjorde.
Hoppas att allt löser sig och blir bra igen, jag förväntar mig inte att det ska bli precis som förut men att vi åtminstone börjar prata med varann igen.

Var och pratade med skolläkaren idag och fick ut ett nytt recept på värktabletter. :D
Och blev rådd att dansa minst fem minuter varje dag, haha! ;)
Drog på stan efter skolan och träffade Nea, ska träffa henne imorgon innan skolan också för jag bad henne följa med mig när jag ska på umo.. what has happened? Varför ska jag till umo..? :O ;)
Nu ska jag försöka få till franskan, ska maila franskläraren om lektionen imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0