i wish i had done things differently..

Ska duscha och gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon, dock är jag väldigt osäker på det eftersom min tunga har svullnat upp och gör skitont. :(
Kan knappt dricka eller prata, än mindre äta.:(
Så en skoldag från 8.15 till 16.20 utan varken mat eller dricka, plus att jag inte kan prata riktigt utan att bli tårögd av smärtan, verkar inte så sannorligt att jag skulle klara av utan att svimma.
Men min mor lär väl vilja att jag ska försöka gå, så att jag senare efter ca två timmar av frustration över att jag inte kan få något gjort, kan gå hem.
Jag har idrott imorgon också, försök ha det på fastande mage utan att kunna dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0