kåta hönor och twilight

Så är man äntligen hemkommen efter en lugn skoldag!
Vi gjorda frensk manikyr på varann idag och Kajabaja sprang runt som en kåt höna och gjorde fiskbensflätor på alla som villa ha, haha! :)
Snart kommer nea hit och hänger, ska bli skönt.
Det var allt för länge sedan vi träffades, och båda har sett Breaking Dawn så vi lär ju analysera sönder den, som vi nästan alltid gör med filmer vi sett. ;)

Såg att jag hade fått en kommentar där det stod att Twilight inte alls är en typisk tjejfilm och att det säkert finns killar som gillar den filmen.
Okej, där fick jag på skallen.
Självklart finns det killar som tycker om den filmen men majoriteten av "twilight-fansen" är nog tjejer, tror jag.
Men helt rätt, det var fel av mig att utesluta våra kära y-kromosonta vänner i meningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0