mitt liv + min skit = mitt skitliv.

Gick hem efter första lektionen, klarade knappt av att fokusera blicken på papperet men ändå lyckades jag på något vis få ihop min debattartikel.
Men sen när lektionen var slut gav mina ben nästan vika, är totalt utmattad.
Visste inte att man kunde vara så här sinnessvag, är mentalt utmattad och min mörkerrelaterade depression gör det hela inte något bättre.
There I said it.
Där har ni förklaringen till varför min blogg har börjat blivit så nedstämd, det är tyvärr inget jag kommer göra något åt.
Har ju alldeles för mycket att ta tag i i mitt liv, bloggen ligger låååångt ner på den listan.

Hade precis klivit innanför min ytterdörr innan det jag fasade skulle hända hände.
Jag kände redan på skolan vad som var på väg men jag kände mig tvungen att förklara för en av mina handledare varför jag är som jag är, hon förstod och tyckte att jag skulle sjukskriva mig i en vecka eller två.
Dock sa jag att vi skulle vänta med det och se om jag blev bättre, det får bära eller brista.
Nu har jag lyckats lugna ner mig en aning men mina händer darrar fortfarande och tårarna rinner nerför mina kinder.
Men jag måste ta mig samman och gå på skolan imorgon, jag har ändå bara tre lektioner.

Jag vill tacka mina vänner som stöttar mig och håller mig i schack så gott det går, ni är guld värda och jag älskar er verkligen!♥

Kommentarer
Postat av: linnea.

egentligen blir det inte alls bättre av att sjukskriva sig, bättre att gå till en kurator/psykolog en gång i veckan för att få hjälp med depressionen, och då menar jag verkligen att utreda sig och gå in på hur ens tankar är så man kan arbeta med det, inte bara prata med kuratorn/psykologen. För sedan när du kommer tillbaka till skolan så är det så mycket att ta igen och då kommer det bli ännu värre och depressionen kommer bli ännu mer intensiv. Jag vet hur det är för jag har varit där. men det löser sig älskade sis' <3

2011-11-24 @ 12:32:48
Postat av: Therese

allt kommer bli bra vännen. Du är stark, du fixar det. Älskar dig<3

2011-11-24 @ 21:30:07
URL: http://theresenatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0