fittblogg

Skrev ett långt inlägg nyss, men så tjorvade blogg och nu finns det inte längre.. R.I.P. blogginlägg.
Fryser som ett as men snart blir det oxfilé till middag så det går nog över då. ;)
Var till skolläkaren idag, fick nytt recept på värktabletter, och hon tyckte att jag skulle siva en timme efter skolan eftersom min kropp tydligen kräver mer än åtta timmars sömn, can't complain! ;)
Ska eventuellt tillbaka till BUP också för min vinterdepression... :/

Fick låna min syrras pojkväns mobil som väckare ett tag framöver eftersom min mobil inte har ett fungerande alarm, tack! :D
Nu gäller det bara att härda ut en vecka till innan det blir lov....
Firar halloween med MP10 på fredag, hoppas att Jessica blivit frisk så man har nära hem på natten, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0