knas

Sitter hemma nu och är too cool for school, haha.
Nej men vi har sjuka lärare så vi får sluta tidigare denna vecka, can't coplain! ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är så slut i huvudet så jag bara sitter och dregglar, sär nästa?
Skämt-å-sido..
Har ont i bihålorna och är väldigt trött hela tiden, mamma är likadan. :(
Tur för syster att hon är i München, men faderkakan ligger i farozoonen... ;)
Ska försöka rota fram bilder från we♥it så ni kn få något att titta på på denna tråkiga "textblogg" som den nu tyvärr har blivit.....
Slår vad om att jag gör så när jag sover.... ;)
Btw, klicka på de små bilderna så får ni se i full storlek.
Bilderna kommer från we♥it och är alltså inte mina egna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0