NO! I'm a turtle.

Helgen var soft, var på plåtning, LOL, och fotade nya bilder till en lite höstigare header.. Så snart har jag en ny header! :D
Har också bett om att få alla porträttbilder på mig själv som tidigare fotats så ni kan få se. ;)
Men ska vänta tills alla har en vattenstämpel, så ingen kan ta åt sig fotoskillsen från "min fotograf". ;)

Längtar sjukt mycket till jul, inte för alla julklappar och definitivt inte för julmaten, utan för att då kommer Mathaias upp! :D
Åh, saknar honom så satans mycket! Han är som fantan i fanta reklamen, fårstår ni hur han får alla runtomkring sig att må då? Skulle verkligen behöva ett push i humöret! :p

Fick en sjukt fin orkidé av pappa idag! :D
Asdålig bild men skit samma.. :P
Vad är det som händer? Vad är det jag känner? Jag tror jag är kär..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0