oflyt..

Har haf sån jävla oflyt idag...glömde skolböckerna på bussen (Tack du snälle kille som sa det! :) ), men mamma ringde stadsbussarna och fick tag på dom som tur var!
Efter första lektionen, som är på wargwen, missade jag bussen så jag missade hela engelskalektionen som jag har på pc.... hoppas att min lärare inte blev allt för sur, hörde ju faktiskt av mig och sa att jag missade bussen. :p
Men sen fick jag underbara nyheter, hela tre lektioner var inställda! Dock skrev vi prov på en av de tre. :p
Provet gick nog rätt bra, det känns bra i alla fall. :)

Nu ska jag äta lunch med min moderkaka, L...O....L....., och sedan röra mig ner mot kupan och göra världen en gnutta bättre. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0