Amir bad en bön och titta ut genom fönstret, sen gick han in och ströp sin syster i sömnen..

Stark rubrik men det är en strof ur en låt.
Inget illa menat alltså. ;)
-
Har nu gjort min läxa i franska, fått psykbryt på min svensklärare som ger ut uppgifter där man behöver material jag inte ens fått.. får försöka lösa det på något sätt. :/
-
Har näääästan fått en panikångest attack men jag tog lite av min "mirakelmedicin" som jag kallar den, så nu är jag rätt lugn. :)
Var jävligt shaky ett tag dock men jag har så underbart folk runt mig som stöttar och hjälper mig.
Denna gång var det Fredrik ("Nemo") som fick stå ut med mig.. tack för att du finns, du är underbar grabben!<3
-
Fortsätter med att lyssna på Ismen, eller Sober som han som soloartist kallade sig då, terapi för mig.
Utan Ismen vettefan vart jag varit i livet idag? Troligtvis i botten.

Så tack Johan Alander för att du började med musik, du har hjälpt mig i så många år nu och jag hoppas på flera år till! :D <3
-
-
Det värsta är känslan att du inte saknar mig alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0